۵ شخصیت کارتونی محبوب دختر کدامند؟

شخصیت کارتونی محبوب دختر

معرفی ۵ شخصیت کارتونی محبوب دختر برای انتخاب اسباب بازی

کودکان تنها فرشته های روی زمین هستند که خوشحال کردن آنها به اندازه تمام دنیا ارزشمند است! شاید برای شما به دفعات پیش آمده باشد که برق خوشحالی را در چشمانشان دیده باشید! اگر به دنبال یک اسباب بازی خوب هستید اما ایده ای برای انتخاب ندارید، آذزکیدز به شما انتخاب از روی شخصیت کارتونی محبوب دختر را پیشنهاد می دهد.

کودکان خود را در نقش های قهرمانی و در دل ماجراجویی می بینند. و همانقدر که از دیدن انیمیشن های قهرمانی لذت می برند، با اسباب بازی هایی که با الهام گرفتن از آنها ساخته شده است هم غرق در لذت و سرور می شوند.

در این مقاله قصد داریم شما را با ۵ شخصیت کارتونی محبوب مخصوص دخترها آشنا سازیم. لطفا تا پایان با آذرکیدز همراه باشید.

خرید اسباب بازی کودک از دیجی کالا

  1. دختر کفشدوزکی

دختر کفشدوزکی به همراه دوستش از شهر در برابر نیروهای اهریمنی محافظت می کنند. او دختری است که در مدرسه همه دوستانش او را به عنوان دختری خجالتی می شناسند. اما دختر کفشدوزکی گردنبندی دارد که به او نیروهای خارق العاده می بخشد. دختر کفشدوزکی و ماجراهای هیجان انگیزش یکی از مهمترین و البته دوست داشتنی ترینِ قهرمانان به شمار می آید.

  1. السا و آنا

انیمیشن جذاب و دیدنی فروزن در بین کودکان بسیار محبوب است. این انیمیشن دو شخصیت اصلی دارد. که اتفاقا هر دو با هم خواهر هستند. السا و آنا دو شخصیت اصلی و البته محبوب این فیلم انیمیشن هستند. السا ملکه سرزمین یخی است. او لباسی به رنگ آبی دارد که یادآور سرزمین یخی و برف است. موهای بلند و طلایی رنگش هم در بین دخترها بسیار محبوب است. در سالهای اخیر این انیمیشن جزو موفق ترین انیمیشن ها بوده است.

خرید عروسک السا و آنا

  1. دختر توت فرنگی

دختر توت فرنگی یکی از جذاب ترین شخصیت های کارتونی محبوب دختر است. که کودکان در سنین بین ۳ تا ۷ سال او را بسیار دوست دارند. او به همراه دوستانش در شهری پر از رنگ های جذاب زندگی می کنند. و هر روز با کمک هم به ماجراجویی و حل مششکلات مختلف می پردازند.

  1. سیندرلا

دختر مهربانی که به خاطر نامهربانی مادر خوانده و دخترهایش مجبور است تا مانند یک خدمتکار در خانه خود کار کند. او موش ها را بسیار دوست دارد. یک اسب پیر و یک سگ سالخورده هم از دیگر دوستان او هستند. زندگی در روال خود ادامه دارد. که ناگهان خبر می رسد برای انتخاب همسر شایسته پرنس جوان، در قصر پادشاهی مراسم رقص برگزار خواهد شد و تمام دختران جوان شهر به این مهمانی دعوت هستند! مادرخوانده سیندرلا به همراه دخترانش به این مهمانی می روند. اما آنها دوست ندارند سیندرلای زیبا را با خودشان همراه کنند. غافل از اینکه فرشته مهربان به یاری سیندرلا خواهد آمد و او به شیوه ای جادویی در مراسم رقص در کنار پرنس حضور خواهد یافت.

  1. بیبی یودا

شاید قرار گرفتن عروسک بیبی یودا در بین این شخصیت ها عجیب باشد اما باور کنید دختر خانم ها در برخی موارد عاشق خرید عروسک بیبی یودا هستند. پس پیشنهاد می کنیم برای دختر خانم هایتان این عروسک را تهیه نمایید شاید خوششان آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *