معرفی ۵ شخصیت کارتونی محبوب

شخصیت کارتونی محبوب

۵ شخصیت کارتونی محبوب را بشناسیم

 

شخصیت کارتونی محبوب قهرمان قصه های کودکی است! دنیای زیبای کودکی عجیب با دنیای کارتون ها و انیمیشن ها گره خورده است. تماشای این برنامه ها هم برای بچه ها و هم برای بزرگترها لطف بسیاری دارد. اگر شما هم از کودکان دیروز هستید، بد نیست هر از چند گاهی با کودکان به تماشای کارتون ها بپردازید تا کودک درون شما هم خوشحال و راضی باشد!

اگر به دنبال یک اسباب بازی محبوب و دوست داشتنی می گردید و دلتان می خواهد برق خوشحالی را در چشمان این فرشته های دوست داشتنی ببینید، یک راه آن خرید از اسباب بازی هایی است که بر اساس شخصیت کارتونی محبوب ساخته می شود. کودکان این دسته از محصولات را بسیار دوست دارند. زیرا در حین تماشای کارتون ها در قالب قهرمان داستان فرو رفته و به ماجراجویی می پردازند. این حس باز هم زمانی که اسباب بازی همان شخصیت های کارتونی محبوب را در دست گرفته اند دوباره زنده می شود.

در این مقاله می خواهیم شما را با چندین شخصیت دوست داشتنی کارتونی آشنا سازیم. لطفا تا پایان ما را همراهی فرمایید.

خرید عروسک از دیجی کالا

۵ شخصیت کارتونی محبوب در انیمیشن ها

شخصیت هایی که در اینجا معرفی می شوند، بین دختر ها و پسر ها به یک اندازه از محبوبیت برخوردار می باشند.

 

  1. باب اسفنجی

باب اسفنجی در شهر بیکینی باتم در اعماق اقیانوس زندگی میکند. او یک اسفنج دریایی است که یک شلوار به رنگ قهوه ای بر تن دارد. شغل اصلی او آشپزی در رستوران آقای خرچنگ است. باب به همراه دوست صمیمی اش یعنی پاتریک که یک ستاره دریایی است به ماجراجویی می پردازند.

  1. رالف خرابکار

انیمیشن جذاب رالف خرابکار به دنیای بازی های رایانه ای می رود. و در واقع پشت صحنه این بازی ها را نشان می دهد. در این انیمیشن شخصیت های مختلف در بازی های گوناگون با هم به دوستی می پردازند. و در برخی موارد با هم بر علیه دشمنی مشترک، متحد می شوند. رالف دستان قدرتمندی دارد. او در بازی خودش مجبور است ساختمان ها را خراب کند. ولی خودش دوست ندارد شخصیت منفی داشته باشد. رالف به شدت تنهاست و به دنبال دوستی می گردد. دلش می خواهد یک بار هم شده مدالی به دست بیاورد. و همین آغاز ماجراست!

  1. سگ های نگهبان

خلیج پرماجرا هر روز اتفاقات گوناگونی را پشت سر می گذارد. و برای اهالی آن اتفاقات مختلفی روی می دهد. گشت پنجه ای با تمام توان در حال کمک و خدمت رسانی به اهالی خلیج پرماجرا هستند. رایدر پسر بچه ای است که فرماندهی گشت پنجه ای را بر عهده دارد. و اما قهرمانان اصلی داستان که سگهایی هستند که هر کدام یک توانایی مخصوص به خود دارند. به عنوان مثال راکی که شعارش این است که هر چیزی که به خار آید روزی به کار آید! از دور ریختنی ها و وسایل بازیافتی اسفاده می کند. و یا چیس که پلیس گروه است و … .

  1. پاتریک

پاتریک از شخصیت های محبوب کارتونی است که دوست باب اسفنجی نیز می باشد برای خرید عروسک پاتریک از آذرکید اقدام کنید.

 

  1. پوکویو

پسر بچه بازیگوشی که به همراه دوستانش به بازی و ماجراجویی می پردازد. او لباسی آبی رنگ دارد و همیشه کلاهی هم به این رنگ بر سرش گذاشته است. انیمیشن پوکویو را گروه سنی ۴ تا ۶ سال بسیار دوست دارند.

خرید اسباب بازی کودک از دیجی کالا

کلام آخر

در این مقاله به معرفی تعدادی از شخصیت های محبوب کارتونی برای بچه ها پرداختیم. اگر به دنبال انتخاب یک اسباب بازی دوست داشتنی هستید، می توانید انتخاب خود را بر اساس این شخصیت ها انجام بدهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *